Hur ska man som företag marknadsföra sig i framtiden?
I en värld där fler och fler kommunicerar sina budskap på nätet. Budskapen blir alltmer lika i sitt erbjudande. Allt svårare att få uppmärksamhet och få förtroende och samtidigt bygga långsiktiga värden i sitt varumärke.
Anna Ingesdotter från Idé och Strategi byrån Annaochanna kommer och pratar med oss och ger oss tips. I deras kundportfolio har de bla varumärket Gille (Continental Bakeries), Falkeskog, Cenceo, Sölvesborgs Golfklubb, Sverigeredskap, AAK och Circom. Vill du veta mer om Annaochanna :http://annaochanna.se
Vi kommer även att ta en tur i de nyrenoverade lokalerna på KB, Konstruktions Bakelit, som är kontor och mötes/ konferens rum samt den nya matsalen visas av Anders och Linda från Pernzells Kök.
Var: KB Restaurangen När: torsdagen 25 oktober 2018 Tid: 18.30
Eftersom vi bjuder på en bit mat vänligen anmäl er till: Matilda@orkelljunga-naringsliv.se
Detta projekt är möjligt tack vare:
Comentarios