Hur ska man som företag marknadsföra sig i framtiden?

I en värld där fler och fler kommunicerar sina budskap på nätet. Budskapen blir alltmer lika i sitt erbjudande. Allt svårare att få uppmärksamhet och få förtroende och samtidigt bygga långsiktiga värden i sitt varumärke.

Anna Ingesdotter från Idé och Strategi byrån Annaochanna kommer och pratar med oss och ger oss tips. I deras kundportfolio har de bla varumärket Gille (Continental Bakeries), Falkeskog, Cenceo, Sölvesborgs Golfklubb, Sverigeredskap, AAK och Circom. Vill du veta mer om Annaochanna :http://annaochanna.se

Vi kommer även att ta en tur i de nyrenoverade lokalerna på KB, Konstruktions Bakelit, som är kontor och mötes/ konferens rum samt den nya matsalen visas av Anders och Linda från Pernzells Kök.

Var: KB Restaurangen
När: torsdagen 25 oktober 2018
Tid: 18.30

Eftersom vi bjuder på en bit mat vänligen anmäl er till: Matilda@orkelljunga-naringsliv.se

Detta projekt är möjligt tack vare: